Image Map

STRONY

sobota, 21 marca 2015

Setki słoni dla dzieciaków!

Słyszeliście o akcji Setki słoni dla dzieciaków organizowanej przez Fundację Słonie na balkonie? Jeśli tak - wspaniale - mam nadzieję, że już coś dla nich uszyliście lub zamierzacie! Jeśli nie - nic straconego. Macie czas uszyć jakiegoś słonika (lub więcej) do 20 kwietnia! 
Jest to naprawdę wspaniała akcja! Nie dość, że można zrobić coś dobrego i wywołać uśmiech u potrzebującego dzieciaczka, to na dodatek możecie wygrać maszynę do szycia. Ogólnie lubię pomagać innym więc mimo, że o wygranej mogę zapomnieć (bo jest tam mnóstwo ślicznych słoników) nie zastanawiałam się ani chwili!
 Była to dla mnie wspaniała okazja do uszycia ponownie maskotki w kształcie słonia. Ostatnio szyłam ją ręcznie jako pierwszą maskotkę dla mojego synka. Teraz postanowiłam zrobić ją na maszynie, by nie tracić czasu i oto efekt:








Co to za fundacja? 


" Fundacja Słonie na balkonie powstała by pomagać dzieciom
z problemami psychicznymi. Pracujemy po to, by ratować życie najmłodszych dzieci, które często po traumatycznych przeżyciach tracą rodzinę, dom, poczucie bezpieczeństwa, radość, chęć do życia. Najważniejsi podopieczni Fundacji to pacjenci dziecięcego oddziału Szpitala im. dr J. Babińskiego przy ul. Aleksandrowskiej 159 w Łodzi. "

Jak wziąć udział w konkursie?


1. Należy wykonać słonia dowolną techniką. Pamiętaj tylko, że zabawka
    powinna być bezpieczna dla dziecka.
2. Konkursowe słonie należy przesyłać do 20 kwietnia na adres Fundacji
    ul. Gdańska 90 lok 3-1, kod 90 - 508 Łódź
3. Od 20 – 30 kwietnia na facebooku Fundacji SŁONIE NA BALKONIE
    odbędzie się głosowanie na najatrakcyjniejszego dla internautów
     słonia.
4. 30 kwietnia – rozstrzygnięcie konkursu. Zwycięzca otrzyma
    maszynę do szycia ufundowaną przez
    Sklep Przemysłowy Wójcik i Spółka z Łodzi 

5. 2 maja – Zwycięska 15 słoni trafi na charytatywną aukcję
    allegro Fundacji. Każdy słoń zostanie wylicytowany na realizacje
    programu terapeutycznego dla dzieci, które wychodzą ze szpitala.


Także szyjcie i wysyłajcie! Nawet jeśli ktoś nie umie szyć - to jest doskonały powód by się nauczyć! Uwierzcie... ja też się dopiero uczę. ;)
A teraz mój słonik jest już w drodze do fundacji.




1 komentarz: